En sån bra kväll/Natt

Vilken bra kväll jag har haft ikväll :)
Jag gick hem till Erika förut, bara efter en liten stund kommer Blirren :)
Vi hade tänkt att kolla på någon film men det blev att vi satte på melodifestivalen istället! Och gud vilken mumsbit Erik är!! :D Vilket ögongodis alltså!
Vi satt och snackade hela kvällen verkligen, om allt mellan himmel och jord!! :D
Det är så himla skönt att kunna träffas och bara prata en massa skit, och massa minnen :)
Gud vilka tillbaka blickar man fick när man gick i ettan, det var en underbar tid alltså :)

Jag har verkligen haft det trevligt ikväll.
Kom hem 02 från Erika, och det var så himla värt de!
Kunde ha suttit kvar längre och snackat!

Tack Blirren och Erika för en super trevlig och bra kväll :) <3

Har typ börjat vänt på dygnet känns det som :S
Inte bra alls.
Igår var man ju vaken till 04, och idag vet jag inte hur länge det blir?
02.30 nu liksom :S
Nej snart blir det fan sängen!

NattiNatti på er :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Ni har varit så noga med C när det vara Calle och idol, så nu ska jag rätta dig Eric Saade stavar också med C. Det är Eric Med C :P

2010-02-14 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0