Dags för bilduppladdning

Sådär, nu är jag hemma från Linnea.
Fast hon kommer hit om en liten stund för hon vill kolla vilka bilder jag får lägga upp på henne på fb ;P haha.
Men jag tänkte börja nu iaf och lägga upp bilder från Tinas fest :) Har gått igenom bilderna nu, vilka snygga kort alltså ;) haha.

Kan annars säga att min dag idag har varit toppen :)
Våran mat som vi gjorde blev grymt god, vi chockade oss själva faktiskt ;)
Sen blev det en promenad med hundarna, Linnea skulle ta lite kort men det fina vädret försvann ju =/ helt typiskt.
Jag kan ju även säga att jag drog mig i djup snö IGEN när vi var ute! Att jag lyckas alltså! uj uj...
När vi kom in från promenaden så blev det att vi började baka kakor, och oj vad goda dom blev :D Blev kaffe till kakorna med! kan ju inte bli bättre ;)
Sen har Linnea hjälpt mig med min blogg så jag får mitt namn som signatur varje gång efter ett inlägg :) Tack gumman för hjälpen <3 och tack för en super bra dag <3 ;)

Nej bilderna var det ja..
Ni får kika in på FB om en liten stund :)

Här kommer en bild på mig och Erika från festen! Puss på dig ;)




Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, vad bra det är att det bara finns bra bilder på oss!

2010-02-05 @ 18:56:20
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: linnnea

så lite så men nu vet du att det inte är BARA ;) tack själv o nu måste vi ses snart igen o kolla igenom våra brev från förr ;D ser jag fram emot :D <3 fin bild på två fina tjejer :) <3

2010-02-05 @ 22:10:45
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: ja det är klart ;) haha

Linnea: nej det märkte jag att det inte var :P haha ja det måste vi göra, det kan bli kul ;D <3

2010-02-05 @ 23:46:26
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0