Bra fredag!

Nu ska jag betala en räkning (suck) sen ska jag göra ordning mig lite och byta om.
Jag råkade gå där det är VÄLDIGT MYCKET snö och där jag inte borde ha gått :P Så jag får skylla mig lite själv faktiskt ;P men är blöt så därför måste jag byta om.

Sen ska jag gå över till min underbara granne Linnea och umgås och laga mat :P
Se hur det slutar ;)

Underbart väder ute ju, tror det blir en promenad med Linnea också om jag känner henne rätt ;)

Ha en bra dag :)
Det ska jag ha :)

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer man på tanken att gå över parken när det är 1m snö ;) tror du att du kan gå på moln :P

2010-02-05 @ 16:40:24
Postat av: linnea

hahah du är så dum jenny men jag är inte förvånad ;) tack för en bra dag ! :)<3

2010-02-05 @ 17:06:02
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0