Uppesittarkväll

Just nu sitter jag hemma hos mamma och har uppesittarkväll som vi har varje år :)
Vi spelar bingolotto och äter julskinka, mums :)
Första spelet på bingolotto så satt jag och väntade på nummer 5 på 50 000 kr, och så kommer nummer 4! snacka om irriterande! I andra spelet så väntade jag på 3D tv, men ingen vinst där heller. Ingen risk att man vinner här inte! men men.. det är ju kul att spela iaf :)

Senare ikväll kommer brorsan, han ska också sova här inatt och då ska vi kolla på film eller på vänner, vi har inte bestämt oss än. och så ska vi äta chips och dricka julmust och bara ha det gött :)

Therre har varit här också och vi har delat ut julklappar som vi gör varje år :)
Jag fick en burk eller låda kanske man ska säga där det står Kaffe på! Jag är mycket nöjd :D
Fick reda på att mamma hade köpt samma sak så får gå och byta den :P haha. så typiskt!
Men tack therre, jag är jättenöjd :D <3

Snart är det dags för det sista spelet, hoppas jag vinner något på det! man kan ju hålla tummarna iaf ;)

Om jag inte skriver imorgon så önskar jag en riktigt GOD JUL :D
Ha en jättebra dag imorgon :)

Julkramar från . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0