Trötter

Shit vad jag är trött alltså.. helt sjukt.
Har gått upp tidigt varenda dag hittills den här veckan och det kommer jag även göra imorgon och på fredag med =/
Igår kom jag på att vi inte har någon mer tenta eller inlämningsuppgift innan jul :D Snacka om gött alltså! Det var länge sen man hade det så lugnt i skolan :P

Just nu går jag en kurs som är ganska flummigt faktiskt.
Det är mycket praktiskt som vi gör nu och inte alls mycket föreläsningar, vilket är grymt skönt.
Vi har tex haft dans, bild, media, musik och drama. Jag har tyvärr missat bild och media för jag var sjuk då.. men det gör mig inget iofs för bild är inte riktigt min grej, fast iofs så är ju det grejen.. man ska inte kunna allt detta utan det är mer hur vi kan använda oss av detta sen när vi arbetar med barnen. Det roligaste av det här som vi har gjort var nog musiken faktiskt :)
Och nu är alla indelade i grupper och har något av de här områdena.
Min grupp har musik, kul tycker jag :)
Så idag, imorgon, fredag och på måndag så ska vi göra något som har med musik att göra.. och sen på tisdag ska vi ha gestaltning och alla grupper ska visa upp vad dom har gjort :)
eller hur låter den här kursen flummig? :P
Men det är kul i alla fall, och det är skönt att man för en gång skull tycker det, för vi har bara haft 2 grymt jobbiga kurser innan den här!

men jag känner mig grymt stressad inför julklapparna!
Jag är inte klar på långa vägar!
Men jag vet liksom inte när jag ska hinna med att handla julklapparna? det känns som om jag har något att göra varje dag nu innan jul. Tror det är imorgon bara som jag kan hinna handla julklappar efter skolan... men snacka om att man kommer ha en press på sig då att hitta alla! ååhh..
och det jobbiga är att jag inte har en aning om vad jag ska köpa till någon... det brukar ju gå lättare när man vet liksom, men jag har verkligen ingen aning =/

Nu ska jag njuta av att jag inte behöver plugga något :)

Men städa är något som jag borde göra! för fy så det ser ut här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0