Sjuklingen

Fy fan för det här alltså!!
Jag tror jag är inne på min femte kopp te idag..
Min hals är inte att leka med nu alltså.
Det låter som om jag är dyng förkyld, men det är jag verkligen inte. Utan det är min hals som spökar. Jag är DYNG TJOCK i halsen ska jag säga er, vilket gör att det låter som om jag är förkyld. Jag har inge ont i halsen eller så, utan det är bara att den är så jäkla tjock.
Sen har jag nog feber för fryser stundtals och svettas. huvudet känns som om det ska sprängas när som helst ungefär.

Har varit hemma från skolan idag och jag vet inte hur jag ska göra med morgondagens skola :/ så himla träligt att missa massa :(
PLUS att jag har tenta på lördag och det värsta är att jag inte orkar plugga något till den när jag mår såhär dåligt!! Så det kommer gå skit på lördag och jag kommer få göra en omtenta till. men huvudsaken är väl att jag blir frisk eller??
Jäkla skit, orkar inte vara sjuk nu ju :(

Hoppas ni andra har det bra!
Tina är på julbord ikväll och erika är i gran canaria. vissa har det bra minsann!

Själv ligger man i soffan och är helt död och bara tittar på tv hela tiden..
Suck!

// Sjuka Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0