På en Lördag!?

Idag var då tentan..
Tycker inte det är okej att ha en tenta på en lördag. Och absolut inte 14.30 till 17.30!! Okej om det är på morgonen för då har man ju hela dagen att utnyttja sen. Men som idag, kommer hem efter 17, handlar mat och sen var det bara att ställa sig och laga mat och diska. Och nu är det ju kvällen! Så jäkla träligt. Då har man bara imorgon på sig att göra något skojj och då blir det marieberg med mamma och handla julklappar. Så dagen imorgon kommer också gå fort... och sen är det måndag igen :/ suck!

Men i alla fall.. jag tycker det kändes bra efter tentan :) Om jag inte får godkänt så vet jag inte alltså! då blir jag jäkligt ledsen ska jag säga er! Så nu är det bara att hoppas på det bästa! :)

nej klockan är snart 20.30..
Så nu ska jag ta vara på den lilla tiden som jag har kvar på den här lördagen, så nu går jag upp en trappa till sofie och bara slappar :)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0