Om Juldagen!

Äntligen är julen över.. SÅ skönt!
Jag är jättemöjd med mina julklappar som jag har fått, orkar inte skriva nu vad jag har fått, kanske tar ett kort någon dag på grejerna och visar på det sättet istället för att skriva.. vi får se helt enkelt :)

Igår var det ju juldagen och det innebär ju utgång!
Det var bara Jag och Erika som skulle ut av vårat gäng... alla andra skulle jobba idag. Vi försökte hitta fester men gick inte så bra.. så det blev att jag gick till Erika och så började vi dricka.
Vi kom på ett nytt ölspel... och vi blev bara fullare och fullare.. herregud alltså!
Grymt kul hade jag iaf :D och tror Erika med hade det.
Sen kom Jessica och hennes syster en stund, vi dansade lite sen skjutsade Jessi oss till Nightshift!
Där var det väldigt lite folk än vad det har varit de andra åren... kanske för att det var så jäkla dyrt så de flesta drog till kupolen istället?? Det var mest folk som var yngre än 20 som var på nightshift... men jag hade grymt kul där inne med :D
Tack Erika för en toppen kväll :D <3<3<3

Jag tog inte mycket bilder igår.. men kan visa de jag har i alla fall :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0