Min Lördag!

Idag har jag jobbat på OjOjOj och guuuud såååå kuuuul det var :D :D
Det var hur mycket folk som helst i butiken och Madde och jag fick samarbeta i kassan hela tiden! Men jag gillar verkligen dom här tiderna på året, det är alltid mycket folk och alla är så glada! jag gilllart ;)
och det bästa är att jag kommer få jobba många dagar till, så det känns jättebra :D
Kul att man är glad för att gå till jobbet, och att man vill jobba dessutom :P och det är absolut INTE för pengarna utan för alla kunder och speciellt för mina bästa kollegor! utan dom så hade jag aldrig klarat det och tyckt att det var lika roligt! Det är kollegorna som gör att det blir roligt på jobbet, man får många skratt där kan jag lova er ;) <3

Gick hem till Catte och brorsan direkt efter jobbet, vi fixade julklapp, mer vill jag inte säga nu ;)
Sen åkte vi till pappa efter många om och men, Catte och Henke är verkligen tidsoptimister! Jag fick typ panik för jag vill alltid vara i tid! :p men när man är med dom två så kommer man inte i tid till något, så är det bara ;)

Men vi käkade först hos pappa och det var grymt gott! jäklar vad jag åt alltså :P Han bjöd på köttgryta och det hade pappa gjort bra alltså ;) Sen satt vi mest och snacka om allt mellan himmel och jord, mysigt :)

Senare kom två kompisar till pappa och den ena var väldigt full, och pappa och dom andra drack ju med men var inte lika fulla som han var. Men jag kände vid 22 att det räckte för mig, för ni vet ju att det är inte så roligt att vara nykter bland onyktra.. jag tycker det går bra i början men sen när det blir för mycket så vill jag gärna därifrån. Så jag ringde Sofie och hon och Per kom och hämta mig, helt snällt :) <3

Måste även tacka Sofie som har vikt och lagt ner min tvätt i en ikea påse! Tack du är så snäll gumman :) <3
Ni som inte fattar så fick jag hänga  upp min tvätt hos henne igår kväll för jag har ingen tvättställning.

Nu ska jag ta mig en dusch för jag känner att jag luktar rök, vilket är inte så mysigt :P

Sen lägga mig i sängen och kolla på vänner, som alltid ;)

Nu är det slut på helgen, igen :(
Fasen vad fort det går hela tiden, men men..
Snart jul, och då är jag äntligen ledig!
Det var ett bra tag sen nu som jag var ledig faktiskt, kommer inte ens ihåg när det var.. över 2 veckor sen tror jag.. Och det känns både fysiskt och psykiskt.

Gud vad jag svamlar... nu ska jag sluta :P


                         Förra året på juldagen.

Kommentarer
Postat av: Madde

SUPERSKÖJ vad det att jobba ihop igen:) Gick ju hur bra som helst fast du trodde du glömt en del, du är TOPPEN! Ses om en stund igen, kram så länge!

2010-12-19 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0