Måndag!

Gud vilken lång dag det här har varit!
Jag gick upp 07 imorse, åkte in till skolan och var där en timme ungefär, vi tränade på våran gestaltning, får se hur det kommer gå imorgon ;) Men det tror det kommer gå bra.
Kom hem till Karlskoga 11.30 och då gick jag till AnnaBerta som var i butiken och satt där och söla i lite mer än en timme, för jag började jobba 13 på OjOjOj.
Så där har jag varit hela dagen idag, slutade 19 och kom hem vid 19.30.. så just nu är jag helt slut!

Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på filmen "Taken" som jag har fått lånat av Madde för hon rekommenderade den! Får hoppas jag klarar av att hålla mig vaken bara ;) haha.
ska upp 06 imorgon bitti och in till skolan, men det kommer bli en rolig dag, sitta och kolla på olika gestaltningar :) och sen uppträda själva då, så det kommer bli slappt och roligt :)

Och imorgon klockan 12 så har jag jullov :D
SKÖÖÖÖÖNT!!! :D
det känns i kroppen att man är sliten alltså!
Så imorgon blir det en slappardag efter skolan om inte Madde ringer och behöver hjälp på jobbet, det märks ;)

Förresten, mamma kom in på jobbet idag och hade köpt ost och marmelad till mig :D Världens bästa mamma har jag <3 Gud det är så gott på rostat bröd, så gissa vad jag ska äta imorgon när jag kommer hem från skolan ;) haha.

Skriver imorgon vad jag tyckte om filmen också :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: lisa bodini

tack fina du! dina ord värmer vill jag lova. Du får inte ge upp skolan du heller, vi peppar varandra! ses nu när jag är hemma?

pusspuss

2010-12-21 @ 14:12:45
Postat av: Jenny

Lisa: Ja vi får peppa varandra så mycket som möjligt :) Ja det tycker jag allt att vi ska göra! Jag ska vara hundvakt 27-29 dec, vi kanske kan ses hemma hos hundarna då och ta en fika? låter det som en bra ide? puss

2010-12-21 @ 15:36:59
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0