Julklappsshopping!

Herregud vilken dag!
Åkte in till skolan så jag var där till 9.
Vi gjorde klart våran grej som vi ska gestalta och visade upp det för läraren.
åkte hem igen vid 11.20, mötte upp Tina vid busstationen och så gick vi på stan för att handla julklappar.
Och jag tycker absolut inte det är roligt när man inte vet vad man ska ge!! bara gå i alla affärer och leta och leta är inte min grej. Jag vill veta vad man ska köpa så går det smidigare och fortare :) Men idag var det ju inte så direkt, vi gick i alla affärer flera ggr, ingen fantasi har jag heller så det blev tråkiga julklappar som jag inte är nöjd med. Får bara hoppas att dom som får julklapparna blir nöjda!

Är nästan klar nu, det är bara mamma och pappa som jag ska handla till, eller brorsan och jag ska dela för vi vet vad vi ska köpa till dom.

NU är jag grymt fattig kan jag säga er.
Vill nog inte ens se hur mycket jag har kvar på kontot... men måste nog kolla.
Bläää... hatar att vara såhär fattig!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och blunda lite.
Är så grymt trött, det känns att man har gått upp tidigt varje dag den här veckan och varit i skolan.. det tar på krafterna verkligen. och i helgen blir det ju jobb med.. men det ska bli kul :)

Nej soffan och filten väntar ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0