Jag orkar inte!!

Fan vad värdelös jag är!!
Har varit hemma från skolan idag med..
och inte direkt har jag gjort någon nytta..
Jag har inte pluggat NÅNTING till den här jäkla tentan som vi har på lördag!!
Jag kommer verkligen inte igång... det går verkligen inte.
Helt jäkla värdelös är jag!!!
Det kommer gå käpprätt åt helvete på lördag... vill bara ha det gjort så jag slipper tänka på det här ett litet tag. Nästa gång det är tenta ska jag börja flera veckor innan!! (man kan ju iaf hoppas på det)
Jag bara drar ut på pluggandet hela tiden...

Nu ska jag duscha iaf.
Sen får vi se om jag kommer igång med plugget, jag MÅSTE verkligen!
Det är så svårt när man inte vet HUR man ska plugga till tentan..
Meningslöst att sitta och läsa en bok rakt upp och ner för jag lär mig inget då iaf..

Fan för det här!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0