Irriterad!

Okej jag är ingen morgonmänniska, och dom som känner mig vet om det!
Men idag vaknar jag av att någon börjar borra och hamra klockan 9 på morgonen på en söndag!!!
okej om klockan hade varit 10, men hallå... 9????
Jävlar vad irriterad jag blev!!
Fick även sms från Sofie som var lika irriterad hon!!
så här fick man ingen sovmorgon direkt, och den här dagen är ju min helg eftersom det var tenta igår, men inte får man sova ut för det!!

Ska iväg till Marieberg med mamma snart, försöka handla julklappar.
Är rädd att jag kommer hitta massa kläder till mig istället.
Men ska försöka hitta några julklappar iaf! :)

Ha en bra söndag alla :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :DD Hur är det med dej då? =)

2010-12-12 @ 12:01:15
URL: http://lokesh.blogg.se/
Postat av: Lucke

Lucka 12 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om en ION sport klocka :P

2010-12-12 @ 12:12:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0