Hemkommen från kryssningen!

Nu är man hemma från kryssningen.
Jag har haft det så jäkla kul!!! :D:D
Det bästa på länge faktiskt! Så jäkla skönt att få komma bort från Karlskoga en stund, det behövdes! Slippa tänka på plugget ett tag.
Jag kan ju bara säga att det var galet i fredags både på dagen och på natten :P Började dricka på bussen 12.30, sen höll man igång till 05 på morgonen. Vi åt julbord och drack massa öl och cider, dansade och hade så jäkla roligt. Det började gunga ganska mycket på natten där också, haha, när jag säger det till folk så säger dom: aja, visst, skyll på det :P Men det är sant, visst jag var full också, men inge vidare att det gunga och vara full samtidigt. det var lite kul för man såg dom som var på dansgolvet att dom först hamna på ena sidan, och sen till den andra :P haha det höll på så ett bra tag, såg lite roligt ut :P

Men i alla fall, jag orkar inte skriva så mycket om kryssningen!
Kan säga att jag var helt slut igår i alla fall. somna efter 05 och gick upp 08!! Så jag var sjukt trött! de andra började supa igen men jag orkade verkligen inte. drack kanske 1 smirnoff på hela dagen/kvällen. Tina höll igång iaf :P hon var ju ute på nightshift igår med ;D galet!

Men tack alla som gjorde det så jäkla lyckat :D:D

Nu är det bara att gå tillbaka till vardagen igen, plugga plugga plugga.
Men idag ska jag hem till mamma och fika en stund med brorsan också. sen får vi se vad det blir ikväll, behöver egentligen plugga men orkar fasen inte det idag, Får ta det imorgon istället.

Här kommer lite bilder från kryssningen:


                         En grymt glad Tina :D


                               Sarah var törstig ;)


                               Anders och jag :)


                                 Mor och dotter :)


Tinas äckliga tallrik på julbordet. Varmrätt, kallrätt och efterrätt på samma tallrik!


                        Mätt eller äcklad? ;) haha


                                Tina och jag :)


                                   Sarah :)


                                     Söta Tina :)


          Jag och Tina dampar! Denna bild får avsluta allting.


Helt galet kul har jag haft!! :D

"En bild säger mer än tusen ord" 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hakkå vart är bilderna när vi kommit hem och du somnat med kläderna då ;P

2010-12-05 @ 16:00:05
Postat av: Jenny

Tina: hmm.. det vet jag inget om :P

2010-12-05 @ 18:22:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Tina

Klart du inte gör :P Du sov ju när vi tog bilderna ;P

2010-12-05 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0