En arg Jenny!

Nu ska jag få ut mina aggressioner lite tänkte jag!

För det första så är jag typ döv just nu tror jag! näst intill iaf!
Dom har kört igång det här jäkla ljudet som dom gör på måndagar klockan 15! vettefasen vad det heter men ni vet den där signalen om det skulle bli krig eller hur det nu är? :S dom testar väl det varje måndag klockan 15 eller något sånt? Bra koll jag har känner jag :P men iaf, det lät ju hur mycket som helst här!! när jag bodde hemma hos mamma så lät det inte så högt, men när jag är i min lägenheten så är det verkligen extremt hur högt det lät!! Galet!! Men nu verkar dom ha gett sig iaf, skönt :)

Och det andra som jag är riktigt arg över är att idag när vi hade slutat i skolan så gick jag och hämtade ut min omtenta som jag gjorde. Klarade inte fråga 3, vilket var med A och B fråga. Då har läraren bara skrivit kommentar om B frågan, vilket jag vet att jag var helt ute och cyklade! Men A frågan då... inte ett skit har dom kommenterat där. Hur fasen ska jag då veta om jag svarade rätt på den frågan överhuvudtaget??? det är ju bra och veta om jag måste plugga på den frågan också, eller om jag kunde den men att jag måste kunna B också?? så jäkla dåligt av dom tycker jag!! Men jag får väl plugga till båda frågorna så får jag väl chansa helt enkelt att jag pluggar rätt. gaahh blir galen!


Idag började vi en ny kurs med, sköööönt! :)
tror den här kursen kan bli väldigt rolig. Det enda som är negativt är att vi har så himla långa dagar!! till 17 senast liksom. men men... får bara hoppas att man slutar tidigare. Idag skulle vi egentligen gå till 16 men fick sluta 12.15 typ. men iofs var det ju bara en kursintroduktion också.

Har omtenta på Lördag med, vilket suger! klockan 14.30 till 17.30! Vem lägger en tenta på en sån tid?? och en helg också?? hur dåligt som helst. Hela helgen blir ju förstörd då!

Jag måste verkligen börja plugga ikväll...
Men just nu är jag stentrött så funderar på en powernap.
Sen plugga!! =/

Sådär, nu har jag fått ur mig mina aggressioner haha :p
Hoppas det inte blev för jobbigt att läsa! :)


Jag vill utomlands och jag vill vara på topp humör just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0