Dan före dopparedan!

Redan 23.e December, gud vad fort det har gått!
Själv så har man inte fått några julkänslor alls =/

Ska snart gå iväg till jobbet.. jobba några timmar sen ska jag till systemet och handla det jag ska dricka på lördag och sen vidare hem till mamma :) ska sova där inatt för vi har som tradition att ha en uppesittarkväll och spel bingolotto och äta den nygjorda julskinkan, sen brukar även therre och jag byta julklappar :) kul :D

Och brorsan kanske sover hos mamma inatt med, så då ska vi glo på en film och äta lite gött :) fast känner jag mig rätt så kommer jag vara stentrött efter bingolotton och somna till filmen :P

Jaja..
Om ni ska ner till stan så kan ni ju komma förbi OjOjOj :)

Just nu är pappa i Gran Canaria och solar och badar antar jag och Linnea är i Thailand nu! Jag är inte ett dugg avundsjuk ;)
Nästa år ska fasen jag åka utomlands över jul! det gäller att spara pengar bara :P

Ha en bra dag alla goa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0