Nervös?

Dagarna rullar på.
Igår var jag och kollade på lägenheten.
Det var ju en del att göra i den, så jag erbjöd henne 20 000 men det gick hon inte med på, så då får det vara. Får se om hon får den såld, annars hör jag väl av mig igen och ser om 20 000 duger då åt henne.

Imorgon ska jag ju på intervju också, eller intervju vet jag ju inte riktigt om det är. Tror dom vill träffa mig och se vem jag är och sen ska jag nog få massa information. För hon sa ju i telefon att jag har fått det här som extra jobb, så det är väl mer att jag ska få veta lite mer imorgon :) Så jag är inte nervös inför det här, och det är ju bra :)

Men något som jag börjar bli nervös över är ju fallskärmshoppet!! Det är liksom på Lördag som jag ska göra det, helt sjukt, PÅ LÖRDAG!!! Det är ju snart.
Jag kommer att dö, så känns det som nu i alla fall.

På kvällen då så vill jag gärna ut, skulle vara kul :)
Hoppas några är med mig då, inte så kul att gå ut själv direkt ;) haha.
Men är ni på så hör av er :D

Ska snart lägga mig och kolla på någon film så jag blir trött.
Ska ju få gå upp 09.30 imorgon, tidigt för min del, hur ska det gå? ;) haha.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0