Älskade hund <3<3

idag har det varit en jobbig dag.
Sofie ringde förut när jag var i affären med mamma och sa att murra ska avliva Freja. jag smsade murra och hon sa att jag fick komma om jag ville, och säga hej då. Och det ville jag såklart, har inte träffat henne på hela sommaren.
usch det var jobbigt, man led verkligen med henne.
Erika kom förbi också, och alla tre satt och grät.
Men man får tänka att hon kommer få det bra.

Älskade Freja, nu har hon somnat in.
Världens bästa hund var det, hon gav sånt intryck på oss alla, finare hund får man leta efter.
Det kommer bli tomt nu, men vi vet att hon kommer få det bra i himlen <3


Sov gott Freja <3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0