Träningsvärk!!

Snacka om att jag har träningsvärk idag efter träningen igår :P
Men det är det fan värt ;) men kan ju knappt gå haha. har hur ont som helst!
Men jag märkte igår att jag har verkligen tappat konditionen =/
Men får jobba upp det igen ;)
Grymt kul var det igår iaf, Linnea, följ med och testa! :D tror du kommer att tycka det är kul faktiskt :D

Storm ute idag eller nåt!
Shit vad det blåser ute!
Har tänt ljus nu i Tinas lägenhet, är så himla mörkt ju!
Hösten är här!! och klockan är snart 14 på dagen liksom, och då får man börja tända ljus för att det är så mörkt :P
Ska göra ordning mig te nu, sen sätta mig och läsa bok, Änklingen av Ray kluun. Jag läste första boken av honom nere i Sunny Beach, så håller på och läser den andra nu. har kommit halvvägs. Mycket bra böcker :)

Tina kommer hem om en halvtimme typ, men hon måste sätta sig och plugga på en gång.

Blir nog lugnt idag.

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Haha verkligen.

Har du ont sen igår eller? Jag känner faktiskt inget.. =P

2009-09-22 @ 18:00:12
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: linnea

hahah kanske följa med nån gång då :P men vilket lag spelar du i? :)

2009-09-24 @ 22:02:59
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0