Skärgårdsdoktorn!

Dags för lite uppdatering igen, går lite upp och ner med det känner jag :P

Men det har inte hänt så mycket i mitt liv :P
har haft två riktiga slappardagar nu, och det har varit väldigt gött :P
Har legat i soffan med myskläder och kollat på skärgårdsdoktorn, det är ju bara för bra! kommer ni ihåg när det gick på tv? Jag tycker det är så mysigt verkligen :)

Jag följde med Tina och Erika in till degerfors i förrgår för att kolla på handboll.
Det ser så himla roligt ut!
Dom hade träningsmatch mot 94:or :P
Det gick bra, men det slutade inte så bra direkt =/
Jag har velat börjat för ett tag sen, men jag vågar inte! =/
Jag vill, men vågar inte =/
ååhhh, varför ska jag vara så feg?


Sitter här i soffan nu med skärgårdsdoktorn på :) igen!
Är nyduschad och har på mig min Torres tröja :P
Älskar den tröjan!! :P

Hoppas alla har haft en bra dag :)



// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0