oj oj oj vilken helg!

Ja det kan man ju verkligen säga!
Tänkte berätta om den nu :)

I fredags så var det dags att samla alla 6 brudar från sunny beach hemma hos Tina!
Tina och jag hade planerat denna kväll i några veckor.
När dom kom så bjöd vi på en sex on the beach i plastmuggar och med svarta sugrör, för det var nämligen så vi fick det när vi var i bulgarien. Sen var det dags för lite frågesport! Jag och Tina var domare. Och vinnaren var Erika!! den som det inte gick så himla bra för var Jessica ;P jag tror hon hade 10 fel av 20 frågor :P haha. Men i alla fall, i pris så fick Erika en drink till och ett bildspel! För Tina och jag hade gjort ordning ett bildspel som vi visade också, men blev lite knas med det, vi hade ju tänkt att visa det på tvn, men det fungerade inte så vi fick visa det på datorn istället, men det gick det med som tur var :) Så just det bildspelet fick Erika i pris :)

Efter tävlingen och bildspelet så kollade vi på idol!
Och jag har hejat på Calle med C sen han klev in på audition och sjöng och spelade gitarr!
Han var grymt duktig och har varit fast i honom sen dess.
Men i fredags blev jag besviken, då ska tittarna rösta på honom och Piotr eller vad han nu heter. Hoppas Hoppas Hoppas att svenska folket är smarta nu!! Annars blir jag så besviken, kommer inte ha någon att heja på isånna fall ju =/

Sen satt vi mest och snackade. Vid 23.00 så gick alla hem eftersom de flesta skulle jobba dagen efter.
Men det var en rolig kväll med sunny beach brudarna :) TACK! <3


I lördags så var det dags att jobba.
Segt att gå upp på morgonen kan jag ju lova.
Men det var en del folk faktiskt så det gick allt bra :)
Det roliga på jobbet var att typ hela min släkt kom in, i alla fall vad det kändes som :P
Först kom min farmor in med Algot.
Efter någon timme så står brorsan där bara.
Gud vad chockad jag blev kan jag ju lova mer!
Visste inte om det så det var riktigt roligt. Ni skulle ha sett min min när jag såg att det var han :P haha.
Sen kom Julia och Caroline in och hälsade (mina låtsassyskon).
Och sist kom Jonna in :)
Tror inte jag glömde nån nu...
Jo Stina, mammas kompis kom in också. Hon är ju i och för sig ingen släkting men en jag känner iaf :P haha.

Efter jobbet så gick jag hem för att käka, var grymt hungrig då.
Sen låna jag mammas bil och hämtade armband hos Tina, och Tina och jag åkte för att lämna armbanden till Julia hemma hos pappa. Var där en stund och pratade, Tina fick även mat där, jag hade ju precis ätit så jag ville inte ha något. Vi tjatade med Caroline att hon skulle med till paath och sen ut på kvällen, och hon bestämde sig för att följa med :)
Så jag och Tina åkte hem till var och en för att göra ordning oss, sen blev jag upphämtad av Jerry och Murra. Vi åkte vidare till Erika där Tina också var, som vi hämtade upp också. Jag ringde till pappa då för att han skulle säga att Caroline kunde göra ordning sig för att gå ut, men då hade hon ångrat sig och ville inte med. Så vi drog vidare till Paath utan henne.

Där var det lite segt i början tyckte jag, i alla fall för mig.
Vi satt mest och snackade och sådär i början. Vid 21 tror jag klockan var, så ringer det från pappas telefon, då är det Caroline som frågar om Paath har någon huvudvärkstablett. Jag gick och frågade Paath och det hade han. Så jag sa det till henne sen fatta inte jag att hon skulle komma och festa, men det skulle hon ju tydligen :P hon hade ångrat sig och ville följa med oss :) Jättekul tyckte jag :) och i samma veva så ringer Brorsan och frågar om han får komma en stund, så då sa jag att han kunde hämta upp Caroline så slapp hon åka Moppe med Dennis till festen :P Så båda dom två kom :) Men brorsan åkte typ lika fort igen kändes det som, han sa att det var sånt kacklande :P hahahah :D Ja jo, då var ju alla igång och bara tjejer typ så jag förstår honom :P Så han drog vidare till en polare istället.
Men Caroline var kvar och jag tror hon hade kul iaf :)

Senare var det vidare till Wickan som hade premiär.
Hmm... Det enda dom hade gjort var att sätta upp en vägg?? :S
Annars var det sig likt tyckte jag.
Men shit vad folk det var, och det var roligt med :)
Men vart tog allt folk vägen?
Murra och blirren drog hem.
Wall? Paath? Erika? Alla verkligen försvann.
Men Tina, sofie och Caroline var ju kvar.
Och Catte träffa man ju där inne också.
Och vet ni vem jag mer träffa? :P Daniel från Big brother ;) Inte han Daniel som vann allting utan den andra, den blonda. Om man följde Big brother så vet man nog vem det är, annars kan det  nog vara lite svårt :P haha. Men Jag och Lisa följde det där varje år och var helt galna i det! Så jag smsade henne och berättade att han var där :P Lite kul faktiskt ;P
En lyckad kväll var det i alla fall :)
Och idag mår jag bra med :D bara trött som gatan!
Blir tidigt ikväll kan jag ju säga er!
Nu tänkte jag bjuda lite på bilder från gårdagen :)
Bilderna är tagna från Erikas kamera :)

                             






                             

 

// Jenny


Kommentarer
Postat av: linnea

verkar haft en riktigt bra helg du! :D ses snart jennypenny? :D

2009-09-27 @ 23:44:31
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: linnea

verkar haft en riktigt bra helg du! :D ses snart jennypenny? :D

2009-09-27 @ 23:44:50
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar till Linnea: Ja helgen har varit bra :) yes imorgon ses vi bruden ;)

2009-09-28 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0