Handbollsbrud?!

Ja har man lovat så har man ju.
Så det var ju inte direkt att börja banga precis.
Så jag följde med Tina och Erika in till Degerfors för att vara med på hanbollsträningen!
Och hur gick det?! jodå, det gick hyfsat faktiskt.
Det är mycket att tänka på såklart, men det är det väl alltid första träningen?
Men jag tyckte det var roligt och jag kommer såklart följa med igen och träna!! :D
Jenny Sjögren - Nya handbollsbruden??! Hmm.. det märks ;)

Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon :P
Men det gillar vi ;) haha.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra där, Handbollsbruden!

2009-09-21 @ 23:34:19
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Madde

vad kul! kör på pippi =) eller vad sa jag NU????

2009-09-21 @ 23:40:27
Postat av: Jenny

Svar till Madde: haha glöm det hörru, jag tänker inte vara pippi :P

2009-09-22 @ 13:17:21
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0