Handboll??!!

Förresten, igår på festen så tror jag att jag råkade nog säga att jag ska vara med imorgon på handbollsträningen!!! :O
Man ska inte lova saker när man inte är nykter har jag kommit på nu ;P för man ångrar bara det dagen efter haha :P
Jag ska tydligen vara med och i alla fall känna på bollen, passa lite.
För det ska tydligen vara svårt med klister första gångerna när man inte är van vid det?
Jag, Jenny Sjögren som ALDRIG har spelat ett bollspel förut, ska nu helt plötsligt efter 20 år börja spela handboll???!!! Eller i alla fall testa.
Jag känner redan nu att det kommer gå rätt käpp åt Helvete! :P
jag testade ju innebandy en gång, men det slutade med att jag satte mig på läktarn och kollade på istället hahaha ;D Så vi får se hur det blir med det här... det märks.
Kommer jag våga eller kommer jag banga ur?


// Jenny

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha ja du råkade ju säga de,;) Det kommer bli roligt :)

2009-09-21 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0