Äntligen Fredag!

Hallå där :)

Precis hemkommen från jobbet, fick stanna längre idag. Var tänkt att jag skulle sluta 14 men eftersom vi håller på och inventerar för fullt och inte är klara så fick jag stanna kvar, men det gjorde mig ingenting :) Så nu har vi faktiskt inte så himla mycket kvar att inventera, vi har bara det jobbigaste kvar kan man säga ;P Men det går nog fort när man väl kommer igång, och om man är två som hjälps åt så går det mycket fortare :)

Så jag är väldigt sleten nu känner jag, är hur trött som helst.
Men har ju jobbat i två veckor i sträck och bara inventerat, så man drömmer typ om siffror nu :P
Det ska bli skönt när allt är klart, för det har kommit lite varor så det ska bli kul och se vad det är :) Vet i och för sig att det är massa canvas tavlor som har kommit, men det finns mer som ska plockas upp, så det ska bli kul :P Det inväntas även ännu mer varor som ska vara i stuk med "Lagerhouse". Det kan bli roligt tror jag :D

Nog om jobb.

Ikväll blir det lugnt.
Tina och jag ska på Bio, Nya beck filmen som har kommit :)
Sen blir det nog sängen direkt efter det :P

Imorgon blir det stan och fika med brudarna, ska bli väldigt trevligt för har inte träffat dom på evigheter!!
Sen på kvällen ska de flesta ut tror jag, jag har inte bestämt mig än... men tror det lutar åt att vara hemma. Gillar inte Björn Rosenström så varför slösa pengar på honom?

nej nu blir det duschen och fräscha till sig lite ;)

                                                                        Vill tillbaka!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0