Wall 20 år!

Har precis kommit hem från Colloseo :)
Firade Alexandra Wall som fyller 20 år idag :D Grattis!!
Blev en plankstek för min del, men den var ingen höjdare.. mammas är godare :P
Men det var trevligt och trevligt sällskap :) Hoppas Wall blev nöjd med presenterna också ;)

Igår var jag,Erika och Murra till Marieberg igen! :P
Har varit där alldeles för mycket nu känner jag, spenderar för mycket pengar!
Men det är ju såååå roligt! :)
Igår blev det två linnen och en tröja för min del :)
Jag är nöjd :)

Fick precis sms från mamma som var sugen på att åka till Marieberg och shoppa... :P
Imorgon efter marken skrev hon....
Jag VILL också :p hahahaha.
Får se om man hänger med eller inte ;)
behöver ju nya skor faktiskt :P

Har ju missat idol nu under kvällen..
Men ska kolla på utslagningen nu så får jag se vilka det är som är med :P
Jag hoppas verkligen att Clara är med!!
Om hon är det och går vidare, då kommer jag vara nöjd.
Då har jag mina favoriter, Calle med C, Clara, Tove och Erik!  Bra där ;)

Nej snart börjar det :)
Ska hitta en bild på Wall och bjuda på nu ;P




Kommentarer
Postat av: Erika

Haha hon lär ha ihjäl dig efter den bilden.

2009-10-02 @ 22:23:47
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

svar till erika: haha nejdå ;)

2009-10-03 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0