Lite uppdatering kanske

tjoo :)

Blev jobb hela den här veckan för min del, som det egentligen inte var tänkt, men det är mycket roligt för det har kommit massa nya saker som vi håller på och får upp nu :)
Vi har även gjort om massa också, så det är riktigt roligt nu att jobba :)
Men det har jag alltid tyckt när det närmar sig julen, får då finns det så mycket att göra och alla är så glada :)
Det gillar vi ;)
Tänkte skriva här någon annan dag när vi har fått upp allt och berätta vad det är vi har fått in :)


Kan ju även säga att jag tycker det har blivit väldigt dåligt med kommentarer här? ;P
Det är ju alltid roligt med kommentarer men får ju knappt några längre! :(
Så skärp er nu och kommentera :)
Jag skulle gärna vilja veta vilka det är som läser min blogg :) är lite nyfiken på det faktiskt ;P
Så snälla det kan ni väl med berätta? :) ALLA vill jag veta ;P haha.

En massage skulle ju inte sitta helt fel nu, har skit ont i ryggen idag.
Bar massa tunga kartonger igår, och jag bar dom ju inte rätt direkt hehe.. så lite får jag ju skylla mig själv men man tänker inte på det när man jobbar.. man har ju fullt upp med annat då!

Nej nu får det vara slut med bloggandet för idag :P

Tjarrråååå



Kommentarer
Postat av: Moster

Bra att du får jobba för då blir det pengar...haha.Har oxå ont i ryggen ikväll burit in

blommor i förrådet de som stått på altanen.Tittar på Bonde söker sen blir det Efterlyst. Puss o Kram gumman

2009-10-14 @ 20:43:58
Postat av: Emelie

Jaaaag läser :):)

2009-10-19 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0