En förkyld Jenny

Jag kan meddela att idag mår jag mycket bättre än igår :)
Är fortfarande förkyld men är inte lika hängig som igår :)
Skönt de, men det negativa är att jag börjar få rethosta nu =/ som jag alltid får när jag är förkyld :(
Hatar det verkligen! Men idag har jag köpt halstabletter, lenar i halsen då, kliar ju så annars =/ grymt obehagligt!

Skrev ju i ett annat inlägg att jag skulle till marken här...
Och det var jag ju förstås, köpte munkar, marknadsgodis och strumpor :P Köpte ett par med rolling stones tungan på, ska göra pappa stolt haha ;)
Jag såg även "ensam mamma söker" Helena.. yeeahh ;) en kändis ;) hahaha ;D

Efter marken så åkte vi hem och fikade med brorsan. Tog en kopp kaffe och åt munkar :)
Sen bestämde mamma och Stina att dom skulle åka till marieberg och shoppa.
Hmm.. jag som inte kan låta bli följde med dom ;P
Men jag hitta inga kläder den här gången, köpte mig en ny mascara faktiskt :)
Tänkte att det kanske är min gamla som är för gammal så det är därför mina ögon blir som dom blir?
eller så är det allergi? jag har ingen aning.. men ska kasta den gamla nu och testa den nya :) kan ju bi en bättring!

Vet inte om jag har skrivit det tidigare men nu har jag bokat biljetter till Öland iaf :)
Åker i slutet av oktober :)
Ska bli härligt att åka bort lite :)

Idag har jag inte gjort ett skit förövrigt.
Men man kan ju inte anstränga sig för mycket när man är förkyld, eller hur? ;)

Imorgon är det premiär för desperate!!
Jag längtar!! :D

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0