Gamla bilder ;P

Hallå :)

Idag vakna jag alldeles försent :P
Flög upp ur sängen när jag såg vad klockan var.
Men jag har gjort lite nytta nu i alla fall, har stått och diskat upp en stor hög med disk!!
Så nu snart blir det duschen, sen ska jag vänta på att Tina ska komma hem så vi kan hitta på något :)

Tänkte bjuda på lite gamla bilder ;)
Det är alltid lika kul att kolla på ;P



Wall, Jag och Blirren på konferensen som vi höll i :)




Jag på min 18 års fest :P


Catte, Sofie och Erika på min 18 års fest :)



Tina, så söt :)



Therre och Jag hemma hos Murra :)

Murra och Wall shakar loss ;)

Sofie, jag och Erika hemma hos paath :)



Jag och Linnea :P

Underbara Studenten! <3



Jag och Tina i Sälen :)



Öland <3



I Tallinn med världens bästa klass :) <3


Sådär, nu får det vara nog :P
Hoppas ni gillat ;)

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0