Paj och spelkväll

Igår när Tina kom hem från skolan vid 13.30 så gjorde vi oss klara för stan.
Vi gick först till Erika som skulle med för vi hade bestämt att vi skulle luncha :)
Erika hade bestämt innan då att hon skulle baka en hallonpaj och bjuda på sen, så då kom Tina på att vi kunde spela spel också eftersom hon har köpt två nya spel, Cluedo och Svensson frågar Svensson svarar.
Så när vi hade lunchat klart så gick Tina och jag hem till henne och hämtade spelena, Erika gick hem till henne och började baka ;P När vi kom till henne så hjälpte jag till med att vispa vaniljsåsen.
Sen kom Sofie, Wall och Collin också :) Vi satt och pratade och fikade, mysigt :)
Sen var det ju dags för spel ;P
Det börjades med Cluedo, men jag tycker det är tråkigt så jag tittade på.. Tina vann! Fast det var Erika som listade ut allt ju ;P Men Tina hann före.
Sen var det dags att spela Svensson spelet. Jag och sofie var på lag.
vi spelade spelet två gånger.. första gången kom vi tvåa, andra gången så la jag ner spelet, blev för arg! Kan fasen inte spela sällskapsspel, blir bara arg! När jag blir arg så får jag gärna lust att kasta saker (vet inte varför) och framför mig stod ett glas, och det var så nära att jag tog det, men istället så tog jag ett papper och skrynkla ihop och kastade iväg.. och tur var väl det att jag inte tog glaset!
Nej usch, aldrig mer spel säger jag bara!!

Idag blir det en slappardag :)

Bjuder på någon bild från Murras fest den 24 oktober.

             

// Jenny


Kommentarer
Postat av: linnea

hahah du o spel :P



svar: ja för ett årsen va han ingen favorit men tror inte jag visste va musik va då ;P

2009-11-06 @ 16:25:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0