Lyckad och spontan lördagskväll!

Hallå :)
Idag har man jobbat och slitit, eller bara jobbat kanske ;) Nej då, det har kommit varor idag så man har allt haft saker att göra idag ;P Efter jobbet så hade mamma och jag lite ärenden att göra. Och det gick hur bra som helst :) Är grymt trött nu bara.. har inte sovit något alls inatt, så jag hoppas verkligen att jag kommer sova bra inatt.

Helgen som har varit har varit en lyckad helg :)
I fredags blev det lugnt hemma hos Tina med idol ;P Calle med C är grymt bra!
I lördags så var jag hemma ett tag, gick hem till Therre och lämnade presenter till henne, hon fyllde för ett halvår sen ungefär, men bättre sent än aldrig säger jag ;) Hoppas hon blev glad för presenterna :)
Sen frågade Tina om jag ville följa med till Erikas pappa med henne och Erika. Såklart jag ville det ;) Så dom hämtade mig vid 17. Dom hade planerat att spela Cluedo, vilket jag inte tyckte var roligt. Så jag satt och kollade på när dom spelade. Sen funderade vi på att åka hem, men det ville inte Erikas pappa, han ville att vi skulle sjunga singstar med honom... Hmm.. njaa.. måste nog ha i oss något då tyckte vi ;) Men han bjöd på vin och öl, så vi stannade kvar och sjöng som aldrig förr ;P
Vid elva så tänkte vi att vi kunde åka till "Jack" och sitta där och ta någon cider :) Så först så släppte Tinas bror av mig och Erika hos mig, fixade till oss lite. Sen kom Tina till mig (som hade varit hemma hos henne och gett hennes katt mat). Vi satte oss på "Jack" och då kom Hansen och satte sig hos oss och prade lite. Smsade då till min bror som jag visste var hos Frippe som bor över "jack" och sa att vi satt där med hansen som han då känner. Efter en liten stund ser vi Brorsan och Catte komma, så dom sätter sig hos oss och tar sig en var sin öl :) Det var trevligt men sen stängde dom klockan 01.00 och vi ville inte gå hem.
Så jag, Erika, Tina och Catte gick till "Red Brick" i en timme. Där var det en del folk faktiskt. Vi beställde en varsin cider där med och satte oss. Efter en stund så kommer en kille och frågar om han får sätta sig hos oss. Visst säger vi. Han frågar då vad alla heter och vi svarar såklart. Sen frågar han Tina vad hon gör, hon berättar att hon pluggar och dom börjar småprata lite om det. Sen går han vidare och frågar vad Erika säger, och hon svarar: Jag är raketforskare! Jag håller på och bryta ihop. Killen: Va!? Är du seriös!? Erika: Ja, jag är seriös. Jag jobbar nere på Bofors vet du. Tina: Ja, det är hon och 7 killar där. Erika: Japp, så jag trivs. Killen: Ja men det förstår jag då att du gör. Jag får vända mig för att inte brypa ihop i skratt. Tillsut frågar han mig vad jag sysslar med. Då svarar jag: Jag jobbar på OjOjOj. Killen: Jobbar du på Boda borg!? Jag börjar  skratta och jag märker att Catte och Erika börjar skratta som aldrig förr. Dom som inte vet så jobbar Erika på Boda Borg, därför det var så roligt :P haha shiit vad roligt det var alltså! Sen försökte han få med oss på efterfest men vi hade inget att dricka och var nog för nyktra för det, men vi sa att nästa helg så kan vi hänga med på efterfest ;) Men vet inte riktigt hur det gick med det ;) haha. 

När vi gick hem så skratta vi mycket kan jag lova! Det finns verkligen en person som tror att Erika är en raketforskare!! hahaha :P ujuj säger jag bara. Men det var en lyckad och spontan kväll! Och när det är spontana kvällar så brukar det ju bli roligast ;) Måste göras om tjejer :) <3

Nu är det bara 3 dagar kvar! jag längtar! Och jag längtar även till Lördag, tror det kommer bli en lyckad kväll! och jag är grymt taggad!! :D Ska bli kul och se Marie ute på statt för första gången då ;) haha ;P

Fick förresten idag en tid till vårdcentralen för att göra ett allergitest! äntligen!! har verkligen tagit tid innan jag fick en tid. Men nästa torsdag ska jag iväg och kolla upp vad det är. Jag tror själv att det är katt som jag är allergisk mot, men vill veta helt säkert!

Detta blev ett långt inlägg, men tror det kan vara roligt att läsa, iaf en del av det ;)

Kram Jenny :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Nu har det hänt lite sen du uppdaterade sist!

2009-11-30 @ 15:39:52
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0