Städ dag!

idag vaknade man vid 12.
Skönt med sovmorgon faktiskt :)
Tina och slappade framför tvn typ halva dan.
Men vid 16.00 så hade vi tvättid så då kunde vi inte direkt slappa längre =/
Men vi sa att Tina gick ner med tvätten och tvättade, och jag skulle diska.
Så jag satte på musik och sen var det bara att köra igång ;) och jäklar vad bra det går när man har musik till :) det blir helt plötsligt roligt att diska, hör och häpna ;)
När jag var klar med disken så började jag dammsuga med, går bra det med me musik :) fast man hör ju inte lika mycket men men ;) slog i mitt huvud förresten när jag dammsög.. slog mig på bordskanten, jäklar vad ont det gjorde!
Så idag har vi gjort fint i Tinas lägenhet :)
man blir ju så mycket gladare när det är fint och när man ser skillnad :)
Det är alltid roligt :)

Nu sitter jag hos grannen :)
Är hundvakt.
Har saknat Zelda faktiskt, hon är så go :)
Ska snart gå ut på en promenad med henne tänkte jag :)

Hoppas ni har haft en bra dag :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0