Snart bär det iväg :)

Sådär, dags för ett inlägg igen nu, skrev ju i förra inlägget att jag skulle skriva ett till inlägg senare, och jag håller ju mina ord ;)

Idag så har jag och Tina bakat blåbärspaj för hela slanten :)
4 stycken pajer gjorde vi :) vi gjorde till våra mammor till morsdag :)
dom andra två behåller vi själva :P
Sen har vi bara tagit det lugnt, jag diskade också iofs. hur mycket disk som helst. men så blir det när man samlar på sig.
Har packat idag med, för imorn bär det iväg till göteborg :) Ska bli roligt, men jag kommer nog vara helt slut efter helgen. Men det är det värt ;)

Så nu är det nog dags att sova, men ska kolla lite på sunes sommar först ;)
Ni får ha det så bra här hemma alla :)
Vi hörs och syns :)

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en superkul helg! Det är du värd!!! Men, hör av dig när ni bestämt er om resan, jag är nyfiken =)

Skicka ett sms, vet jag... TREVLIG RESA och kramar från mig :)

2009-05-29 @ 08:10:24
Postat av: Therre

Haha, disk-Jenny! Diskmaskin skulle ni ha, nej skämtåsido det är ju iallafall skönt när man är klar och ser en skinande diskbänk :)

Får jag chansa på Liseberg ang Götlaborg resan?

2009-05-29 @ 22:31:42
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

svar till Therre: haha jaa precis ;) Nej jag var på möhippa i gbg :D

2009-06-01 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0