Onsdag

Min dag idag då :)

Tog det lugnt på förmiddan, diskade och sådär.
Sen hörde Annaberta av sig och frågade om jag ville äta med henne på som hemma.
Och eftersom jag inte hade något att göra så självklart kunde jag det :)
Så cyklade ner till stan och mötte upp Annaberta :)
Blev en bakad potatis med kycklingröra :P mums :)
Sen satt vi och snackade en stund tills vi tröttnade och sitta där.
Så vi gick hem till Annaberta i hennes nya lägenhet :) mysig lägenhet faktiskt.
Där tog vi det bara lugnt.
Sen skulle hon åka till gelleråsen så då cyklade jag till kronhallen och handlade lite saker, sen drog jag till Tina.
Fick världens huvudvärk. Var helt tung i huvudet. och trött var jag med.
Så la mig i soffan och vilade. Tina kom hem och satte sig i soffan och läste tidning, sen så somnade jag en stund.
Sov typ en timme. Men det hade inte gått över när jag vaknade så jag fick ta en ipren.
Sen blev Tina och jag sugna på kladdkaka så vi började göra en :P och jag fick äta kladdkakssmet :P hur gött som helst :D:D
Sen spelade vi skipbo en omgång :)
Då kom Catte hit precis :)
Hon behöver hjälp med matten så Tina hjälper henne :)
Så ringde Linnea också så pratade en stund med henne :)
Och nu sitter jag här, dom två håller på med matten så jag har tråkigt.

Är det någon som vet vad jag kan skriva om här i min blogg??
Känner att jag börjar tappa suget för det här :(
Vill börja skriva om något intressant och roligt, men frågan är ju bara vad?? =/
Hjälp mig snälla.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0