Kämpar på!

dagarna går...
Igår tog jag det bara det lugnt på dagen..
Kände att jag inte hade någon lust med något.
Men vid 17 så skickade jag ett sms till Erika och frågade om hon ville äta sushi med Tina, så kunde jag köpa något annat att käka. Och det gick hon självklart med på.
Så Tina och jag gick bort till Erika, sen hämtade vi pengar hemma hos mig, sen åkte vi och beställde.
Så igår så smakade jag sushi för första gången.. Men ärligt talat så var det inget vidare för mig.. så det var nog första och sista gången jag käkade det :P
Sen var det ju desperate igår med, så det kollade vi självklart på :D älskar verkligen det!
Sen satt vi och pratade om allt möjligt! spöken bland annat ;) och även vad våra barn ska heta ;) haha. Men Erika och Tina hade nog planerat lite för mycket tyckte jag ;) Erika mest tror jag ;) Men iaf, vi var kvar till 01 ungefär, och Erika skulle ju upp och jobba klockan 08.00 så vi kände att det kanske var dags att gå hem då till Tina så Erika skulle få sova lite ;)

Idag så låg jag och latade mig i sängen ett bra tag...
Hade även idag ingen lust med något.
Men sen vid 14 så gjorde jag iordning mig för att Tina och jag skulle gå lite på stan.
Så vi var inne till resebyrån, blir kanske sunny beach i sommar :D GÖTT!!
Sen var vi inne till jobbet och pratade lite där :)
Sen var vi även inne till Helen en stund :)
Köpte även strumpor på H.M om ni ville veta ;) haha.
Sen gick vi och köpte mat på Willys och gick vidare hem till mig :)
Har pratat med mamma och sådär och bara suttit framför tvn och göttat oss :)
Snart ska vi väl gå hem till Tina, för jag ska färga håret på henne. Måste även betala räkning. Har självklart min internetdosa hos Tina.. jag som gick hem idag för att betala räkningen liksom :P smart av mig ;)

Annars då...
Det går upp och ner med hur jag mår.
Jag försöker alltid vara uppåt på dagarna, försöka att inte tänka..Men det är grymt svårt.
Tänker hela tiden!
Det är jobbigast på kvällarna och mornarna.
Men förhoppningsvis så går det över, kanske är dom första veckorna som kommer vara jobbiga? vem vet.
Jag överlever iaf, det är väl det som är huvudsaken.
Men saknaden är stor verkligen!
Det är vid sånna här tillfällen man inser att man står varandra så nära, och att den verkligen betyder något för en! <3

Tänker på dig varje dag <3

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Therre

Det kommer att gå över och bli bättre :)

Visst saknade kommer nog finnas hela tiden, men tänk så här tiden kommer gå fort jag lovar. Kolla bara hur fort ett år har gått liksom sen studenten :P

Strykekram!

2009-05-27 @ 22:10:11
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Svar till therre: tack gumman :) vad söt du är! Jag hoppas verkligen du har rätt! Tack <3

2009-05-28 @ 18:02:37
Postat av: Erika

Haha, vaddå planerat för mycket? Det gäller ju att vara förberedd ju! ;D

Ang. det andra så kommer det säkert kännas snart, får vi hoppas. Det är bara att du hör av dig vet du. Du är bäst!

2009-05-29 @ 18:47:53
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0