Helgen som har varit :)

Nu har det varit lite segt här i några dagar.
Men känner inte direkt att jag har så mycket att skriva om =/
Fast frågan är, har jag någonsin haft något att skriva om?? :S

I alla fall..
I fredags blev det picknick nere vid näset med Murra, Tanten, Catte, Cattes kompis Anna, Blirren, Tina, Sofie och Dennis :) Det var jättemysigt :) vi hade gott att äta och dricka, super bra väder och sen hade catte tagit med sig kubb så vi spelade det två gånger med :) hur härlig dag som helst helt enkelt :D

På kvällen blev det fest hemma hos Paath.
Det var väl sådär.
Tyckte inte det var som det brukar vara när vi festar.
Inte lika mycket härj, vi satt mest bara.
Jag gick aldrig ut heller... Men träffade Linnea så fick ju prata och umgås med henne :) Så det var trevligt.
Så fredags kvällen var helt okej faktiskt :)

I lördags så var det ju vårmarknad här.
Tina och jag gick ner till stan, men det blev inte så himla långvarigt för Tina mådde inge bra.
så vi gick hem till henne igen och tog det bara lugnt. Vi var trötta med så vi vilade och kollade på film.
Så lördagen blev bara lugn :) Men det var skönt faktiskt.

Igår var det brorsans födelsedag. Hela 24 år fyllde han :D
Börjar ju bli gammal nu för tusan :P haha ;)
Men han var ju inte hemma, han har varit i england Fredag - Söndag natt.
Han har varit i Liverpool, kollat på Liverpool match och har haft det riktigt roligt!
Jag har inte varit ett dugg avundsjuk ;)
Så han kom hem inatt därifrån.

Så idag har vi firat honom :D
Så efter att jag slutade klockan två, så gick jag och Tina på stan.
Jag hittade en snygg T-shirt åt honom på STIL!
Sen gick vi och handlade glass som vi skulle fika :)
Mötte upp Catte som skulle hem till oss också.
Sen väntade vi bara på mamma, sen blev det dags för fika och presenter :)
Av mig fick han ju T-shirten, men även sängkläder med Liverpool märket som han har önskat sig :D
Så han blev nöjd :D
Sen käkade vi plankstek också, det var brorsan som önskade maträtt ;)
Och det var ett bra förslag :P hur gott som helst var det!

Måste berätta om en sak också..

Tina och jag skulle åka och släppa ut hennes katt efter att vi hade fikat.
Så vi lånade mammas bil och gjorde det.
på vägen hem så dog bara bilen!!!
Nära polisstationen dog den.
Så det var ju bara att ringa mamma så fick hon fixa hjälp.
Så idag har jag fått blivit bogserad för första gången :P
Det var lite läskigt faktiskt, men det gick :)

Sådär, lite uppdatering nu iaf :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

oj oj vilken dag du! ;P

2009-05-05 @ 20:07:53
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0