Den jobbigaste dagen i mitt liv!

Usch vilken jobbig och lång dag den här dagen har varit!

Dagen började med att jag började jobba klockan 11.
var väldigt lugnt under hela dagen.. vid 14.30 så var det dags för mig att åka hem.
Sen bar det iväg . . . . . . .
Det här har nog varit den jobbigaste dagen i mitt liv!
Och dagarna kommer inte vara lätta heller i fortsättningen...
Vet inte hur jag ska klara det här.
Men på ett sätt så måste jag klara det, men frågan är bara hur??
Vet inte hur mycket jag grät när jag kom hem från allt.. usch!

Men sen så tog Erika och Tina med mig in till Degerfors för dom skulle träna handboll.
Så jag fick sitta och kolla på dom.
hade egentligen ingen lust med det men dom tyckte jag skulle följa med, så jag gjorde det tillslut.
Efter det så har jag inte gjort något särskilt.

Dax att sova snart...
Ny dag imorgon.
Saknaden är stor!! <3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3

Tänker på dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3


// Jenny


Kommentarer
Postat av: linnea

förstår dig vännen men du har ju dina underbara vänner som finns här för dig som kommer få tiden att rinna, bit ihop och tänk va mycket du kommer uppskatta när allt är som vanligt igen (för att inte avslöja allt för mycket, men tror du förstår) Pusss på dig <3

2009-05-26 @ 16:09:18
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0