Uteliv i Karlskoga?

Ärligt talat, vad är det här för stad egentligen??
Det finns ju absolut ingenting att göra här.
När man ska gå ut på helgerna, då väljer man oftast mellan wickan och statt.
Jag är inte så himla förtjust i wickan, så oftast för mig så blir det statt.
Men vad är det på statt då?
Nej ingenting... det suger verkligen!
För det första är det ju hur litet som helst...
Dansgolvet är hur trångt som helst så man nästan får panik när man dansar där.
Musiken är väl inte heller något att hurra över direkt.
Nej det är verkligen hur värdelöst som helst att gå ut här i stan.
Jag har verkligen tröttnat.
Dom senaste gångerna jag har varit ute så har jag gått hem innan det stänger. Då har man inte roligt.
Någon måste göra något åt det här, hitta på roligare saker för ungdomarna idag.

Men dom som är under 18 då??
Vad gör dom under helgerna?
Är ute på stan och glor på allt folk bara??
Det finns ju inget för dom heller att göra här i stan.
Nej Karlskoga suger verkligen, så är det bara.

Nästa gång jag ska gå ut så blir det nog i Örebro eller Karlstad.
Tänker inte gå ut här iaf.
Så om det är någon som är på att gå ut i Örebro eller i Karlstad så säg gärna till :D




Kommentarer
Postat av: Murra

Bra där stjärten!

Jag vill också, så gärna! :D

2009-03-10 @ 20:43:47
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0