Uppdatering!

I helgen blev det fest igen.
Var bjuden på 18 års fest i en lokal.
Jag gick dit med Tina, Emelie och Malin.
Det var väl helt okej på festen, men jag kände inte en kotte där förutom marie typ :P
Så man kunde väl ha haft roligare.
Men vi drog till statt sen iaf, paath var så snäll och skjutsade oss.

Väl inne på statt var det hur mycket folk som helst.
Jag kände att jag inte hade så himla roligt där inne, så vid 00.50 så drog jag hem till mig.
När jag kom så gick jag raka vägen upp till badrummet och tvättade av mig sminket, då hörde jag att det knackade på dörren så gick och öppnade. Brorsan kom in, ställde sig och kollade på mig då frågar jag vad det är, och han svarar: Jag har aldrig sett dig full när jag är nykter. Okej?? mitt svar tillbaka var: så full är jag inte! vilket jag inte var heller!

När jag hade tvättat av min sminket och borstat tänderna så gick jag in till brorsans rum där även Catte var. Satt och pratade med dom en stund. Sen ringer Tina till Catte och söker mig, jag hade nämligen ljudlöst på mobilen, såg sen att hon hade ringt några gånger till den ;)
och Tina var full och tjata och tjata och tjata och tjata att jag skulle komma och möta upp henne och Emelie. Efter ett tag så gick jag till slut med på det och gick mot city trafikskolan. när jag kommer dit så ser jag dom inte, så ringer och frågar vart dom är. Då är dom på min gata! ååhhh tänkte jag, tina sa nämligen till mig att jag skulle gå uppåt mot kulturskolan så möts vi. Men då hade dom gått genom den låna tunneln och sen mot mig. Bravo! inte ens åt samma håll! men till slut så kom dom iaf, och då gick vi till viking så tina och emelie beställde pizza. Jag var bara trött och ville hem och sova. Tur som vi hade så kom paath och blirren så vi fick skjuts hem, gött de :)

Nu ska jag inte ut på ett tag känner jag, har tröttnat att gå ut här i Karlskoga. Är absolut inge roligt längre. Så nu blir det att vara nykter i några helger framöver.

På söndagen vaknade man upp och var helt förkyld :O
Dom andra två var väl bakis, men det var inte jag, bara förkyld och trött!!
la mig och sov i soffan ett tag, mådde inte alls bra.
Jag sov när Emelie åkte hem så sa inte ens hej då till henne :P
Men dom var snälla som lät mig sova iaf, dom förstod nog att jag inte mådde bra.

Senare på kvällen igår så kom paath, Murra, Walli, Collin och Erika till tina.
Vi spelade massa uno och skipbo :) det var roligt.
Dom fick också höra från mig att jag var sjuk ett antal ggr ;)
men jag kände mig faktiskt sjuk! så var ju snäll och varnade dom ;)

Sen var det dags att sova.
Och hur gick det på en skala då när man är hur förkyld som helst???
Gick upp vid fem och drack vatten, snöt mig och gick på toa.
la mig igen och berättade för tina att klockan var fem, som om hon brydde sig? :P haha. Stentrött var hon! vilket jag förstår iofs :P

och idag var det dags för jobb.
Kände mig till och med sämre idag.
Tog termometern och hade nästan feber, den visade på 37.71. och det är ju nästan feber då.
Men jag skulle bara jobba till 14 idag, så tänkte att 4 timmar klarar jag allt.
Fick sällskap av Murra till jobbet för hon skulle på arbetsintervju, så det var trevligt :) tanten var även med också :D
Tog en ipren när jag kom till jobbet sen var det bara att hålla ut, och det gick :)

Efter jobbet har man bara vilat. sov i två timmar förut. Behövde nog det.
Tänkte ta tempern nu, sen kolla på tv :)
Imorgon är jag ledig iaf, så då blir det att vila.

Nu blev det ett långt inlägg igen ;)
Hoppas ni stod ut :P

Walli: nu är jag faktiskt sjuk ;) hahaha!


Tjaaooo

Kommentarer
Postat av: Murra

Jaa vad synd stjärten är sjuk så :(:P

2009-03-03 @ 11:12:32
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0