Sofie är hemma :D

Tänkte berätta lite om gårdagen :)

Jag jobbade från 11-15, skulle egentligen ha slutat 14 men fick stanna en timme extra för vi hade fått massor av varor :D
Gjorde inte mig någonting, det är bara roligt att se vad vi har fått för varor :D
Under dagen så bestämde jag, Erika och Sofie att vi skulle fika när jag hade slutat.
Sofie har nämligen kommit hem från Sälen i några dagar :D så därför ville vi träffa henne och umgås lite :)
Blirren skulle ju följa med och fika också, men hon är ju som hon är, seg som vanligt ;)
vid 16 så fick jag ett sms att hon nyss hade kommit från duschen liksom :P

Jag klantade även till mig lite när jag skulle hälla mjölk i mitt kaffe, men det berättar jag inte om :P

När vi hade fikat klart så ville vi hitta på någonting. Så vi satt och tänkte en stund sen ringde Erika till murra och hörde vad hon gjorde, men hon var i bråten och åt pannkakor. Så då ringde hon till Annaberta och frågade vad hon gjorde, och hon var hemma i degerfors och hade inget för sig så vi sa att vi kommer och hälsar på :)

Väl hemma hos Annaberta så fick vi nybakade bullar och te ;)
Vi tre tackar självklart inte nej ;)
Och gott var det kan jag ju meddela :P
Satt och snacka massa skit sen skjutsade vi Annaberta till kronhallen sen åkte vi hem till Erikas mamma, där luktade det mat som aldrig förr :P Sofie och jag skämtade och sa att vi kanske skulle gå in och äta lite :P Erikas mamma sa att det fanns mat till oss alla om vi ville ha :P hahahah :D bra där ;)
Men vi var ju självklart mätta så vi tackade nej, så ni inte tror att vi satte oss och käkade där med, för det lovar jag att vi inte gjorde :P

Sen åkte vi till Kronhallen i Karlskoga.
Erika och jag handlade sommarsallad, melon och grejer i :P
Sofie köpte en påse med nötter och lokavatten :P
Vi visste även att walli skulle komma till Erika så då köpte vi med ett popcorn paket för det :P;) när Wall kommer till någon så måste man alltid ha popcorn, annars blir det katastrof :P

Sen satt vi fyra och kollade på tv hela kvällen :)
Mysigt faktiskt :)
Kändes som om sofie, jag och Erika  bara hade ätit hela dagen, men det var väl nästan det vi gjorde med??!
Sofie lyckades ju även säga att hennes pappa skulle göra semlor idag, så då bjöd vi in oss själva till Sofie idag :P
gott med hembakade semlor ju :D

Så jag ska snart göra ordning mig, sen diska en STOR disk som jag typ bara förtränger hela tiden.
Sen ska jag höra av mig till mitt ena fnask, nämligen Erika. Så kan vi ta sällskap till Sofie sen :D

Idag fick jag även sunes sommar och jul hem :D:D:D
Det måste ses!!!
Helt roligt ju!! :D


Hedda!


Kommentarer
Postat av: annabäärta

Så roligt att ni kom igår :D!<3

2009-03-17 @ 14:51:59
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0