Min Helg :)

Nu ska vi se vart jag ska börja...

I fredags så jobbade jag från 15-18. Hade massor att göra för det kom varor :) Så tiden gick fort.
Träffade pappa och Veronica utanför jobbet också innan jag började jobba, så det var trevligt :)
Efter jobbet gick jag hem. Hann typ bara klä av mig ytterkläderna och gå in i köket så säger mamma att hon ska följa med ut med Zelda. Så jag ville följa med för hade ändå inget annat för mig. Så det var bara att sätta på sig kläderna igen ;)
Efter promenaden så gick jag upp och snackade lite med Brorsan en stund :) trevligt trevligt.
Sen var det äntligen dags för kvällsmat, jag var hur hungrig som helst för jag hade inte ätit något på hel dan! Grymt gott var det då kan jag ju säga :P

Sen blev det mest att vänta på att Tina skulle komma, för vi skulle på bio.
Vi gick på Män som hatar kvinnor!! guuuuuud vilken bra film alltså!!
Den filmen rekommenderar jag verkligen, man måste kolla på den :P
Ärligt talat så tror jag den är nog den bästa filmen jag har sett, iaf topp 3 !!
grymt bra!!!
Sen hände det inte så mycket mer, för bion slutade 23.30.

igår så blev det bara lugnt under dagen, gjorde inte alls något speciellt.
Tina och jag skulle egentligen in till Ikea, men när vi kom hem till mig och skulle låna mammas bil så blev jag på dåligt humör och hade absolut ingen lust längre. Så vi gick hem till Tina igen.
Jag satte på en film och tina satte sig vid datorn, men sen höll hon mig sällskap och kollade på filmen hon med :)
Senare på kvällen så gick vi till Murra som skulle festa med Paath och blirren där.
När vi kom dit så var bara paath där, men efter bara en liten stund efter att vi kom så kom även blirren :)
Blev att vi kollade på melodifestivalen samtidigt som dom drack och kom igång.
Förstår inte riktigt hur svenska folket röstar men men :S
Hur skönt som helst att inte "Snälla Snälla" vann iaf !!!! Jag vet inte vad jag hade gjort ifall den låten hade vunnit ärligt talat, usch och fy för den!!
Så vi var nöjda :)
Vid 23 någon gång så drog Tina och jag in till henne.
Blirren var på G iaf ;)
hahaha stenfull eller något :P
Det är inte jämt man får se det ;)


Hallå!
Om exakt en vecka så ska jag på handboll!!!
Em kval !!
Om jag ska vara ärlig så längtar jag lite faktiskt :P
Kommer nog vara grymt kul :P:D


Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag längtar med!! Lennartsson, ju! ;D

2009-03-15 @ 19:38:06
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0