Lite segt...

Nej nu har jag börjat sega igen med uppdateringen här på bloggen.
Det ska jag försöka sluta med!
Skärpning skärpning ;)

Kom ju på att jag skulle ju berätta om vad som hände i fredags :)
Har ju glömt och gjort det =/
Men såhär låg det till iaf :)

Jag och Marie hade planerat i veckor att vi skulle hämnas på Tina och Emelie för det dom gjorde för oss när vi hade fyllt.
Marie och jag fyller ju på samma dag. Och Tina och Emelie fyller nästan samtidigt, Emelie den 26:e Januari och Tina den 30:e Januari. Så därför tänkte Marie och jag att vi skulle hitta på lite bus åt dom för Emelie har fyllt 18 och Tina 20.
Så vi har planerat och planerat och planerat... tills dagen äntligen kom i fredags :)

Marie och jag hade bestämt att vi skulle mötas på OjOjOj med Tina och Emelie.
Så Marie lurade dit Emelie och jag lurade dit Tina, eller försökte iaf.
Tina var inte den lättaste att lura.
Hon förstod att det var någonting men visste inte vad.
Så vi sa då att vi skulle bowla och äta ihop allihopa :)
så det gick hon på, men hon visste inte att vi skulle göra annat också ;)
För bowla och äta skulle vi göra med, så det stämde ju iaf :)
På vägen till OjOjOj så tjatade tina hela tiden på att jag skulle säga vad det var, och att hon inte ville göra någonting och blablabla, men jag sa inget.
Tillslut var vi framme.

Emelie och Marie var redan där.
Så då var det dags, vi försökte börja med att sätta på dom en varsin skylt där det stod: hämnden är ljuv 18 och 20 åringen.
Det gick inte alls bra att få på dom på de där två tjejerna. Båda vägrade.
Jag försökte då med att sätta på dom prinsesskronor, men det gick ännu värre!
Sen kom Marie med handbojor, det gick bra att få på dom på Emelie, men absolut inte på Tina. hon verkligen vägrade. Vi försökte med allt men det gick inte. Tina var tvungen att få ha nyckeln för att hon skulle ha på sig den. Plus att den skulle sitta lös så att hon skulle komma loss med handen. Tina var inte alls på humör då kan jag ju säga!

Sen var det dags för första uppdraget:
Att gå till Willys och få ett telefonnummer av en Kille och ta bildbevis på att dom har gjort det.
Dom gick iväg, och det tog tid.
Fick sms där det stod att man inte får ta kort i butiker och bla bla bla... bara bortförklaringar.
Men tillslut kom dom, men Paaths nummer!!! som vi känner!! hur tråkiga som helst!!
sen tog dom av sig handbojorna också, ännu tråkigare.
Och det var bara tjuriga miner hela tiden, fast Marie och jag hade roligt iaf.
Sen var det dags för nästa uppdrag som var att gå in på partaj och köpa en varsin sexleksak för 50 kr var.
Tror ni dom gjorde det eller??
Dom köpte en sexleksak för typ 20 spänn eller något. Dom fattade tydligen uppgiften fel :S
Nästa uppgift var att gå in och köpa en ros och sen gå fram till en kille och säga: gud vad snygg du är idag och ge rosen till honom.
Vi gick och gick och gick och gick och gick runt stan, men det hände ingenting.
Fanns massa killar men dom gick inte fram till någon.
Så vi ändrade och sa att dom får ge till vem som helst, både kille eller tjej, men dom får inte känna personen.
Vi gick och gick och gick och gick runt stan igen flera gånger, men det hände inget.
Vi gick in på willys och kollade folk där, men nej... det hände inget.
Men Marie fick syn på någon kille som hon kände, så hon fick nog och hämtade honom till tina och Emelie, så då gick tina fram till honom och gav honom rosen och sa det hon skulle göra.
Hur tråkigt som helst, men klockan gick ju.

Sista uppdraget var att vi skulle gå till Mc donalds, där skulle dom två gå in och köpa en cheeseburgare sen komma ut igen. Emelie gjorde det sen kom hon ut till oss och då sa vi att hon skulle äta upp den, när hon hade gjort det så gick vi direkt in och käkade mat.

Efter maten var det dags för bowling.
Och det var roligt iaf :D:D
Då blev det glada miner igen från Emelie och Tina :)
Bowlingen gick väl inte så himla bra för mig men det var roligt iaf ;)

Har tagit bilder från den här dagen, men självklart var batterierna urladdade så håller på och laddar nu.
Men jag ska lägga in lite bilder här sen :) lovar!

Det hela hade ju varit roligare om dom nu hade haft på sig alla grejerna som dom egentligen skulle ha haft. och att det inte var så himla tjuriga miner just då.
Men dom gjorde ju iaf uppdragen..
Men tyckte inte just det var så roligt faktiskt... men men, så är det ;)
Bowlingen och att umgås med dom var självklart roligt :D
Så tack för en bra kväll tjejer :) <3




Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Jo jag vet, helt värdelöst ju!

2009-03-09 @ 22:18:14
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Marie

haha ja den fredagen vart inte som vi tänkt oss men vi höll minerna iaf :) vart ju bra i slutändan iaf! :D

2009-03-11 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0