Kräftor ikväll :D

Idag har man varit ledig, så då passade jag och Tina på att gå lite på stan :)
Hittade tyvärr ingenting, är sugen på att köpa något nytt till Erikas fest, men blir nog att åka in till Örebro nästa vecka istället och kolla där :) Dom har ju lite mer affärer att gå i som sagt ;)

Ikväll har Tina och jag käkat kräftor :D
Det var gott kan jag lova!!
Vi hade tur, när vi kom till kronhallen så fanns det bara ett paket kvar! :P Den var till oss helt enkelt ;)
Och så köpte vi vitlöksbröd till, hur gött som helst :D

Hallå, igår blev jag helt sugen på vin :S
Väldigt konstigt, eftersom jag inte ens gillar vin :S
Men ska försöka lära mig, så man kan sitta och ta något glas och äta något gott till :)
Mums :) Så Tina får rekommendera något gott vin som inte är så starkt som jag kan börja lära mig dricka :)

Imorgon blir det jobb igen :)
Gött :)

Just ja, måste också berätta att Tina har köpt en ny sängstomme, hon gjorde det i helgen men har glömt att nämna det här i bloggen, så var tvungen att göra det nu tyckte hon ;)
Fasdt hon tyckte jag skulle berätta om hela historien inne på ikea och även när vi skulle få upp sängstommen på biltaket, men det orkar jag inte berätta :P Så nu blev hon lite besviken ;) Men jag har iaf nämnt om Sängstommen nu ;D


// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa TANIA -lättdrucket gott kallt vitt vin!

2009-03-26 @ 08:43:01
Postat av: walli

MEEEHHNN JAG VILL OCKSÅ HA KRÄFTOR!

2009-03-26 @ 12:57:03
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0