Jäkla ögon!

Hallå Hallå :)
Idag är man ledig, men ska ner till jobbet en sväng för måste fixa med lite papper.
Ååhh det har kommit in så mycket fint nu :)
Massa fina ljuslyktor, grymt fina faktiskt.
Om jag har tid någon gång när jag jobbar och det inte är så mycket folk i butiken så kanske jag kan ta lite kort på sakerna och visa här på bloggen :) lite reklam liksom ;)

Är grymt trött på mina ögon nu faktiskt!
Dom kliar och kliar och kliar och kliar!
Blir tokig snart!!
Jag blir alldeles torr runt om ögonen också, plus att jag är röd i ögonen, så det ser ut som om jag nyss har gråtit eller något.
På morgonen är det värst, jag tror jag lyckas klia mig i ögonen på nätterna, så jag ser ju helt förstörd ut på morgonen då.
Jag tar allergi tabletter för att det ska sluta klia, och det gör det under dagarna, men nätterna börjar det komma igen.
Sen är ju frågan vad det är för något? är jag allergisk för något eller hur är det??
Men då kom Madde på att förra gången jag var förkyld så blev jag också såhär med ögonen efter.
Och det stämmer ju faktiskt, jag har nyss varit dunderförkyld, och nu har jag problem med ögonen.
Så kanske är det så att det fastnar i mina ögon efter att jag har varit förkyld, kan det vara så?
Får hoppas att det ger sig snart iaf, för det här är jobbigt!

Idag måste jag bestämma mig ifall jag ska med till bulgarien i sommar med Emelie och Marie.
Dom ska nämligen boka idag på jobbet. Så det är lite därför jag ska dit också.
Men jag kan verkligen inte bestämma mig, ska jag med på en resa eller ska jag spara pengar till en lägenhet??
Det är svårt =/ . . .


Sådär, lite uppdatering igen :)
Jag gillart ;)




Jag på skolavslutningen i 2:an.

Kommentarer
Postat av: linnea

LÄGENHET!! :D du, har en sak jag skulle vilja fråga dig med förresten men tar inte det här :/ <3

2009-03-10 @ 19:53:26
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för gratisreklamen, mer sånt =)

Kramis..

2009-03-11 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0