Härligt väder!

Idag har det varit hur fint väder som helst :D
Man blir så himla glad nu av vädret, för snön håller på och smälter bort och det har jag längtat efter hur länge som helst!
Men vad har man gjort idag då?
Jo det ska jag berätta. Tina och jag har haft tvättid idag, från 12-16. Så vi har härjat med det hela dagen. Sen åkte vi och handlade mat, då lyckades Linnea ringa och tjata som en tok :P haha helt söt ;)
Sen åkte vi hem, fixade maten, sen var det bara för mig att ställa mig och diska världens diskhög!! Tina satt och pluggade. Så man har ändå inte kunnat varit ute i det fina vädret idag :( vilket är synd. Men jag tror nog det kommer fler dagar med fint väder ;) Får hoppas att det blir det imorgon, för då ska jag gå ut på en långpromenad med Zelda :D blir nog aggerudspåret då ;)

Nu är man faktiskt hemma hos mig :) hör och häpna ni som yttrar er hela tiden att jag är hos Tina hela tiden!!
Direkt när man kommer hem så börjar mamma att ställa 1245 frågor till mig ungefär :P Blir helt trött på det :P jag har faktiskt huvudvärk just nu :(
Sen har man massa räkningar också att betala :(
Helt tråkigt... Så det är inge roligt att komma hem hit :P
Finns inget att göra heller, bättre hos Tina, då har man ju sällskap hela tiden :)
Men eftersom jag ska in till Zelda imorgon ganska så tidigt så är det bättre att jag sover här hemma, suck!

Nej som sagt, nu blir det att betala räkningar :(


Bye

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi , klart man lyckas ringa olägligt fast fick nog lite telefonsällskap halva vägen hem trots allt :P va har du för räkningar att betala? :S <33

2009-03-20 @ 20:55:19
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0