Fredag!

Idag har man gått på stan med Tina :)
Jag letade efter present till Linnea som har fyllt år, har inte blivit av att jag har köpt någon present till henne så tänkte att nu är det dags :P det var grymt svårt att hitta något till henne, men till slut så :) inte så himla märkvärdigt direkt, men hon fyller ju bara 16 år ;) den lilla skiten :P
Var nere på jobbet och hälsade på också :)
Mycket fint som har kommit in nu :D Så om ni är på stan så ta och gå till OjOjOj och kika lite :D;)

När vi var klara så följde jag Tina till bussen, hon skulle hem till degerfors.
Sen gick jag hemåt.
Therre och jag hade bestämt innan att vi skulle gå en promenad med Zelda, så direkt när jag kom hem från stan så kom Therre till mig och jag bytte bara skor, sen gick vi in och hämtade Zelda :)
Först var det ju tänkt att vi skulle gå aggerudspåret, men när vi kom dit så var det helt isigt på stigen, så vi kände att det inte var någon ide att gå där, så vi gick tillbaka och upp mot lasarettet och förbi, sen följde vi cykelbanan hem igen :) Så det tog allt en stund att gå, och det var grymt skönt också :) alltid trevligt med sällskap när man går ut och går :)

När vi kom hem så var jag så himla hungrig så jag värmde mat :)
Zelda var så trött efter promenaden så hon gick in och la sig i soffan  på en gång.
Jag gick in till mig och hämtade min dator, hon brydde sig inte om det och låg fortfarande kvar i soffan när jag kom tillbaka :P vilket hon annars inte brukar göra :P hon brukar alltid komma till dörren och hälsa när man kommer :P Men hon är helt slut helt enkelt :P BTW så ligger hon fortfarande kvar i soffan och sover :P haha.
Hon ska få mat nu sen blir det en promenad igen :)
Jag fryser väldigt mycket nu, så jag är inte alls sugen att gå en promenad igen, men man måste ju ;)

Ikväll kanske man ska hem till Catte :)
Hon är själv hemma. Så blir väl att spela spel eller något. Dom andra ska även bada bastu och bada i jacuzzin, men jag orkar inte det. Jag är med på spel istället :) Fast jag är grymt trött nu egentligen. Så kanske inte blir att man går dit, det märks helt enkelt ;)

Nej nu ska jag ge Zelda mat :)


// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0