Förkyld igen??!!

Ja hallå vad blire????!!
Jag var ju nyss förkyld liksom!!
Blir tokig.
Min förra förkylning hade ju typ precis gått över, hade ju problem med ögonen för att jag hade varit förkyld, och ögonen har nyss gett sig :) Men så ska jag bli förkyld igen bara för det!!!

Det började i lördags morse. Sov ju hos min granne i helgen eftersom jag har varit hundvakt. Och Jag tyckte dom hade kallt inne i huset, så under natten till lördagen så blev jag förkyld. Även Tina blev det som sov där med. Så typiskt! Men men, så kan det gå!

Idag har man jobbat. Blev heldag.
Har hållt på med massa varor idag så jag har allt haft något att göra :)
Det konstiga idag var att jag började må helt konstigt. Var under eftermiddagen någon gång.
Jag började må illa och skade om händerna, jag kallsvettades lite då och då också.
Så jag fick säga till Ann-Louise att jag mådde illa och att jag skulle gå ner och sätta mig en stund i personalrummet och vila. Jag satt där en stund och smsade till mamma hur jag mådde. Det gick aldrig över men tänkte att jag kunde ju inte sitta där nere hela dagen, så jag fick gå upp och märka lite varor. Jag tog det väldigt lugnt eftersom jag mådde som jag mådde. Efter ett bra tag så började det gå över, tack och lov! Så det var väldigt skumt faktiskt. Och jag hade ätit innan så det var inte något att jag var hungrig, druckit vatten hade jag också gjort.
Så vette tusan vad det var alltså :S skumt var det iaf. Sådär vill jag inte må igen, inge vidare alltså!

Erika och Annaberta kom in på jobbet idag också :)
Så det var roligt att prata lite, Annaberta har man inte träffat på ett tag, så det var roligt :)

Imorgon blir det jobb igen, får se hur jag mår då.
Vill inte vara förkyld igen !!!!! :(:(:(


// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0