Ännu ett inlägg :)




Hehe blir ett till inlägg, har inget annat för mig just nu så kan lika gärna skriva av mig lite :P
Fast det knäppa är att jag inte har ett skit att skriva om just nu faktiskt :P
Har väl inte hänt så mycket sen senast jag skrev.

Efter att jag betalade räkningarna så fick jag nog av mammas tjat om att hon var sugen på godis :P
Hon frågade mig till och med om jag hade något gammalt uppe på mitt rum, och nej det har jag självklart inte.
Sen gick hon ut i köket och grävde i skåpena, men inget hittade hon där :P Och innan hon började med det så tjatade hon på mig ifall jag kunde åka till en affär och köpa något till henne, men hade ingen lust just då.
Men till slut så fick jag nog så jag sa att jag kunde åka och köpa till henne :) Lösgodis skulle hon självklart ha också :P så typiskt! Sen skriver brorsan på msn också att han också vill ha godis, även lösgodis där med.
Så det var bara att fixa det till dom, snäll som jag är ;)

Så när jag kom hem från min lilla åktur så gick jag in i duschen, gött :)
Sen tog jag bilen och åkte till Tina, för hon har fått hem kläderna från new body nu som massa har beställt ifrån. Det är många från mammas jobb som har beställt av Tina, så därför åkte jag och hämtade allting så mamma kan ta med sig det till jobbet. Det var en hel del kan jag lova :) Jag har även beställt :) Så nu är man 150 kr pankare =/

Sen åkte jag hem, och då satte jag mig vid datorn. Har pratat med lite folk, bland annat min moster :D hon är för skön hon ;) Hon och min kusin kommer hit i april :D jag längtar som bara den!! Kommer nog bli kanon kul :D:D <3

Sådär, det blev en del iaf :P
Fast jag egentligen inte hade något att skriva, haha :P
Hade inge vettigt att skriva iaf... det är en sak som är säker :P

Ha det så bra :)
För nu ska jag lägga mig och kolla på någon film :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0