Underbara helg!

Min helg har varit underbar kan jag ju meddela er :)

Har ju varit hundvakt hela veckan, så i fredags kväll så bjöd jag hem lite vänner där jag var hundvakt och grillade lite och tog det bara lugnt :) vi var bara 5 stycken, så det var lugnt :) Vi hade det jättemysigt och trevligt :)
På dagen i fredags så åkte jag med pappa, Veronica, Dennis och Julia till stan för att kolla runt lite :) riktigt trevligt faktiskt att få umgås med dom :) Så fredagen var kanon! :D

I lördags så tog jag och Tina bara lugnt hemma hos Zelda :) Det var ju så himla varmt så vi orkade ju inte med någonting :P vi satt mest hela dagen och slappade :P
På kvällen så åkte vi två upp till stugan för där var pappa, Veronica, Dennis, Julia, Helen, Patrik, Moa, Jonna, Eva och Leif :) Jättemysigt att vara i stugan :) Jag började spela badminton nästan direkt med Dennis, gick väl sådär :P Dennis vann hela tiden tror jag :P Tina var även med och spelade, gick lite bättre för henne än för mig iaf när hon mötte Dennis :P
Sen tröttnade jag eftersom jag aldrig vann ;) och då var det dags för mat precis, så det blev lite grillat där med :) gött de ;)
Men efter maten så blev Moa sugen på att åka ut och fiska, så jag, Dennis, Tina och Moa åkte ut med lilla båten och fiskade. Eller jag satt mest och kollade på när dom andra fiskade ;) Jag är inte så förtjust i att fiska, inte min grej liksom ;) Men efter en liten stund så fiskade jag, och tror ni inte att jag fick napp då? :P fick en aborre, och direkt när jag fick upp min så fick Moa napp också :P även hon fick en aborre :P Men dom var så små så vi slängde i dom igen, snälla som vi är ;) Men sen började klockan bli 22 så då ringde Helen och sa att Moa behöver sova, så vi åkte in igen till stugan..
Vi tog det mest lugnt då.. men sen när alla barnen hade lagt sig igen så åkte jag, dennis och tina ut igen och fiskade. Vi fick tyvärr ingen napp då, men det var mysigt ändå :) Men det blev ju så kallt tillslut :P så när klockan var 01.20 så gav vi upp ;) så vi åkte in mot stugan igen och sen drog jag och tina hem ;)
Men det var en riktigt trevlig och mysig kväll :) Det MÅSTE göras om :D

Så helgen har varit underbar och rolig :)

Nu till helgen blir det nog också roligt, för då ska jag på bröllop för första gången i mitt liv :D
Min kusin gifter sig då :D
Ska bli hur roligt som helst :D:D
Men börjar få lite panik nu, har inte köpt några skor än..
inget att ha över klänningen.
Väska har jag fixat men den är i degerfors just nu.. måste få hem den också..
Så det finns lite att göra tills på lördag.
Men allt måste vara klart tills på fredag.. får se hur det kommer gå :P

Här kommer lite bilder från i helgen :)

         
           Från båten när vi fiskar :)  


 
                     Dennis i båten :)


       
Julia och Dennis i fredags utanför pappa.
          

  
          Zelda plaskar i hinken i värmen.


// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0