Solen har hittat hit!

Hallå alla :)
Det första jag tänkte säga är att jag är hundvakt den här veckan så därför blir det dålig uppdatering här på bloggen.
Har ingen dator där inne...
Men om jag får ork och lust så kanske jag drar med min dator till dom.. det märks.
Men så ni vet hur läget ligger till iaf :)

Midsommarafton var bara lyckat :D
Ingenting gick fel.. inget sönder eller någonting :)
Så det känns väldigt bra.
Vi hade det jättetrevligt.. grillade, drack gott och hade allmänt roligt :D
Så det var riktigt lyckat faktiskt.
Tack alla som var med och gjorde det roligt :D

Nu har solen hittat hit också..
Hur gött som helst ute.
Men det jobbiga är att jag har blivit förkyld!! :(
Och jag har små ont i huvudet hela tiden...
Så jag mår inte alls bra :(
Blir nog inte att vara ute så mycket idag.. Orkar tyvärr inte det.
Satt ute förut en stund på altan och läste.. Men jag orkade inte.
Så nu tänkte jag dra iväg och köpa ipren, det är ett måste känner jag just nu.
Sen blir det att lägga sig i soffan och försöka slumra till lite..
Så det blir inte så mycket solning för min del idag :(

Ni alla får sola åt mig med istället ;)

Ha en skön dag :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

taack själv jenny som fixa det så bra! ;D måste erkänna att jag känner mig lite skyldig till förkyldningen förlåt :$

2009-06-26 @ 16:15:36
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: linnea

taack själv jenny som fixa det så bra! ;D måste erkänna att jag känner mig lite skyldig till förkyldningen förlåt :$

2009-06-26 @ 16:16:04
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0