Sista inlägget

Ja nu blir det nog sista inlägget för idag.
Imorgon Bär det iväg till Öland.
Jag längtar.
Men jag längtar inte till att få gå upp tidigt som jag kommer få göra. Det blir att gå upp 07.00 imorgon =/ Usch och fy, inte min grej precis.
Men jag måste ju, så inget att göra ;)

Nu har jag lagt upp bilder från Möhippan på bilddagboken :)
Äntligen!
Var ju tänkt att jag skulle lägga upp bilder här med, men just  nu så orkar jag inte det.
Så jag bjuder bara på en bild här så länge :)



Det här är när vi är i slottsskogen och testar på Magdans, eller orientalisk dans kanske det hette. Kommer inte riktigt ihåg :P Min kusin Therese står i mitten och hon var riktigt duktig faktiskt :) Det var roligt att testa på.
Så en bild har ni att titta på nu i alla fall från möhippan. Dom andra får jag lägga upp någon annan gång efter Öland.

Nej nu ska jag vänta tills Tina kommer hem.
Hon slutar 23.45.
Hon ska skjutsa in mig imorgon till Örebro.
Stackare som kommer få gå upp så tidigt =/
Men det är tur hon är så snäll så hon ställer upp :)
Vet inte vad jag skulle göra utan henne :) <3


Nej nu ska jag titta lite på tv :)
Och fixa det sista inför resan imorgon.
Ni får ha det så bra alla :)
Får se om jag kommer skriva något inlägg när jag är där nere.
Annars blir det nog ett på Måndag eller Tisdag.

Puss & kram

// Jenny




Jag saknar dig grymt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en kul helg!

Vi hörs och ses till veckan!

Kramisar från Madde

2009-06-04 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0